GWARANCJA I PRZEGLĄDY
Nabywając samochód marki Jeep®, możesz skorzystać z zalet usługi, dzięki której każda podróż odbędzie się z dala od wszelkiego ryzyka i nieoczekiwanych wydatków.
GWARANCJA NA SAMOCHÓD
Wraz z zakupem nowego Jeep® uzyskujesz 24-miesięczną Gwarancję, trwającą od daty odebrania samochodu, bez limitu przebiegu.
Gwarancja ta obejmuje wady fabryczne samochodu, które będą naprawiane nieodpłatnie, z zastosowaniem oryginalnych lub odnowionych części zamiennych.
Wszelkie interwencje gwarancyjne będą realizowane przez Sieć Serwisową Jeep®, a obejmują one:
- naprawę lub wymianę wadliwego detalu;
- robociznę obejmującą wymianę komponentów lub naprawę;
- dostarczenie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania napraw na Gwarancji.
W okresie Gwarancji na samochód będzie można korzystać z usług pomocy drogowej.


GWARANCJA NA LAKIER
Samochód posiada gwarancję na wady fabryczne lakieru przez okres 24 miesięcy od daty odebrania go z salonu. Gwarancja obejmuje całkowite lub częściowe lakierowanie naprawcze samochodu, mające na celu usunięcie potwierdzonej anomalii zgodnie ze standardowymi warunkami producenta.
GWARANCJA NA PERFORACJĘ
Twój samochód posiada gwarancję na perforację spowodowaną korozją. W ramach niniejszej gwarancji pokrywany jest koszt wszystkich części oraz robocizny niezbędnej do wykonania naprawy wraz z lakierowaniem, na których pojawiła się korozja, która wytworzyła się wewnątrz i przebiła na zewnątrz. Gwarancja nie obowiązuje, jeżeli nastąpiły mechaniczne uszkodzenia nadwozia pojazdu. Korozja kosmetyczna (nalot korozyjny) lub powierzchniowa – będąca na przykład wynikiem uderzeń kamieniami lub zarysowań lakieru – nie jest objęta gwarancją.
- W przypadku niniejszej gwarancji obowiązują dwa limity czasowe, począwszy od daty odebrania samochodu:
- w przypadku zewnętrznych blach karoserii (tych polakierowanych i widocznych z zewnątrz samochodu) limit czasowy wynosi 7 lat, bez limitu przebiegu;
w przypadku pozostałych blach limit czasowy wynosi 24 miesiące, bez limitu przebiegu.
WYDŁUŻ GWARANCJĘ, WYBIERZ OSZCZĘDNOŚĆ
Dzięki trzem rozwiązaniom oferowanym przez Mopar® Vehicle Protection, wydłużenie gwarancji na usterki mechaniczne i elektroniczne Twojego samochodu oznacza oszczędność. Dodatkowo skorzystasz z:
- Napraw wykonywanych przez wysoko kwalifikowanych i odpowiednio wyspecjalizowanych techników.
- Zastosowanych oryginalnych części zamiennych.
- Sieci serwisowej i wsparcia w całej Europie.

POMOC DROGOWA
Assistance: pomoc drogowa, która oferuje Ci w dowolnym momencie:
- Samochód zastępczy*
- Odbiór pojazdu po naprawie*
- Zapewnienie powrotu podróżnym lub kontynuacja podróży*
- Transport do kraju pojazdu nienaprawionego*
- Serwis informacyjny
- Zakwaterowanie w hotelu*
- Koszty dodatkowego transportu*
- Holowanie*
- Pick-up and Go
- Mobilny warsztat*
(*) Zapoznaj się z treścią Książki Gwarancyjnej samochodu, w której podano sposoby świadczenia usług, warunki, ograniczenia oraz wyłączenia z usług.
PRZEGLĄDY
PRZEGLĄDY OKRESOWE
Każdy samochód wymaga okresowego wykonywania czynności przeglądowych.Jeep® przygotowała więc dla każdego produkowanego przez nią modelu/wersji samochodu Wykaz czynności przeglądów okresowych niezbędnych w celu monitorowania stanu działania i ogólnej sprawności pojazdów.
Przestrzeganie zaleceń Wykazu czynności przeglądów okresowych pozwala również na zoptymalizowanie osiągów i zużycia paliwa przez samochody oraz, w miarę wydłużania się okresu eksploatacji, przestrzeganie norm emisji i ogólnych wymagań środowiskowych, a także zachowywanie przez samochód takiego stanu, który zapewni mu przechodzenie przez przewidziane prawem badania techniczne pojazdów.
ZALECENIA DOTYCZĄCE PRZEGLĄDU
Mopar®zaleca, aby wykonywać najważniejsze przeglądy i kontrole okresowe w oparciu o przebieg posiadanego samochodu.
Wybierz wartość przebiegu Twojego samochodu (wybierając odpowiednią wersję silnikową, benzyna lub diesel), aby zobaczyć, jakie czynności będzie można wykonać w serwisie.
